جناب استاد مرتضی سرهنگی مدیر ادبیات پایداری حوزه هنری و نویسنده مطرح کشور

 بیان جنگ و حوادث آن را در دو قالب مهم تقسیم‌بندی کرد و گفت:‌ زبان تبلیغی و زبان تعقلی دو قالب مهم برای بازگو کردن اصل و حواشی جنگ و انتقال مفاهیم موجود در آن برای مخاطبان و نسل‌های آینده است.

وی با تأکید بر این مطلب که هر کدام از انواع ادبیات جنگ باید در زمان خودش مورد استفاده قرار گیرد تأکید کرد:‌ ادبیات و زبان تبلیغی زمانی به کار می‌رود که جریان جنگ در اوج خود به سر می‌برد در حالی‌ که برای بازگو کردن حواشی پس از جنگ باید از زبان و ادبیات تعقلی استفاده شود.

مدیر ادبیات پایداری حوزه هنری با انتقاد از اینکه در کشور ما هنوز برای بازگو کردن دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از ادبیات تبلیغی بهره‌گیری می‌شود افزود: دوران گذار از ادبیات تبلیغی به سوی زبان تعقل جهت بیان رویدادهای مختلف جنگ در کشور ما هنوز به ‌قوع نپیوسته است.

سرهنگی مهم‌ترین اهدافی را که ادبیات جنگ به‌ دنبال تحقق آنان است را برشمرد و تصریح کرد:‌ قیمت آزادی‌های به‌دست آمده در قبال خون‌هایی که از سربازان وطن در جبهه‌های نبرد بر زمین ریخته شد و وم پاسداشت این مفاهیم از جمله مهم‌ترین اهداف دنبال شده توسط ادبیات جنگ است.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ادبیات ,زبان ,تبلیغی ,بازگو ,قالب ,کشور ,برای بازگو ,بازگو کردن ,ادبیات تبلیغی ,زبان تبلیغی ,حوزه هنری ,مدیر ادبیات پایداری
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ثبت شرکت مجری تخصصی طراحی و ساخت ابنیه نمایندگی تخت بادی، تشک بادی، قایق بادی، چادر مسافرتی، اسباب بازی بادی ماکس مارک Gloria مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه پیام نور نیشابور بازسازی خانه - بازسازی منزل دورکارآ دادنگار